2013年10月31日 星期四

萬聖節


今日係萬聖節

你地有冇準備出去玩下呢?

我就會安坐家中睇電視節目算啦,

唔想同人迫呀。

祝大家萬聖節快樂!


三劍俠來了,
你地準備左糖果未呀?






好可愛嘅南瓜燈籠



有間屋做下背景都唔錯

25 則留言:

  1. 回覆
    1. happy halloween!

      看書都係一種好享受喎。

      刪除
  2. 萬聖節呢D正宗洋人節日,唔啱我地D老人家嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁有活力時時去旅行,邊係老人家呢。 ;)

      刪除
  3. Happy Halloween,今年唔見有人o黎拍門攞糖呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能d細佬出左去玩,連糖果都唔要囉。 :D

      刪除
  4. 對我來說,萬聖節係最無節日氣氛嘅節日!因為我唔會去蘭桂芳,又唔會出尖沙咀,所以感受唔到嗰種氣氛!

    回覆刪除
  5. 萬聖節快樂呀!

    有冇你同老dad攞糖果食呢,如果佢唔俾你大可以攞正牌扭佢計架,因為你係佢嘅細路 哥囉。=))

    回覆刪除
  6. 香港也流行萬聖節嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然係!:D 有機會你去蘭桂坊睇下喇。

      刪除
  7. 對於我呢類老人家來講, 放工後成個散晒, 寧願早啲訓~~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 做左成日野,休息係好舒服同重要嘅。 ;)

      刪除
  8. 我都唔like 同人迫~留喺家最舒服~!

    回覆刪除
  9. Man Man,我都好似你安坐家中睇電視節目過萬聖節.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇電視節目過萬聖節係唔錯嘅選擇。 :)

      刪除