2021年8月14日 星期六

主機壞了.....一肚氣



早排家中的主機罷工

無辦法唯有拿去維修

換了兩樣零件

遇到一個不認真工作的維修員

被逼再次拿回去整

真係一肚氣


希望維修後的電腦

可用長些時間喇。



(圖中的相片從網上找來的)

 

10 則留言:

  1. 我之前個backup hard drive 壞咗,救唔番,save 啲相無晒,好慘慘豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 電腦罷工真係人都癲架,好彩嘅係D相冇事咋。

      刪除
  2. 看你的網誌,有同感...不過是買錯電子產品,都同樣很谷氣!!X(

    你的電腦修理好,希望冇咁易壞啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 電器壞了要維修時都幾麻煩,希望今次可以用耐D喇。

      刪除
    2. 中秋快樂man man...祝你人月倆圓,有個開心的佳節~~

      刪除
    3. 多謝.....
      我都祝你:中秋節快樂!事事如意!

      刪除
  3. 我住香港時家無電腦, 中環大會堂圖書館及銅鑼灣中央圖書館成了我的辦公室。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我都會去圖書館用電腦,今次電腦罷工就冇去圖書館上網了。

      刪除
  4. 電腦等於左右手,若出問題,真係好煩。再遇啱唔專業的維修員,確實令人氣結。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個不專業的維修員既無冇責任心,工作態度又唔好,佢老細請到佢簡直係執到寶,而且業績一定會'越來越好'!

      刪除