2022年12月8日 星期四

有請小鳳姐------喜氣洋洋





抗疫已經有幾年,我諗每個人嘅心情,

都會比較沉悶。


所以今日點首小鳯姐的歌俾大家聽

希望各位網友心情會放鬆些、開心些。

7 則留言:

  1. 可能我悶慣,所以在疫情期間感覺不大。生活上確實有點不便,但好快就習慣晒,不當一回事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 適應力咁強,生活上即使遇到問題,你都會迎刃而解。好叻!

      刪除
  2. 回覆
    1. 經過幾年的疫情,好多人都會有順其自然嘅心態,去面對一切嘅變化。

      刪除
  3. 我仲以為MAN MAN有什麼喜慶事要辦...
    現在香港人真的要放鬆心情,12月已來到節日假期多,希望可以充喜一下,開心些吧!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜慶事就係疫情快些過去,咁大家真係喜氣洋洋喇。

      刪除
  4. 疫情對我嘅唯一好處就係可以長期戴住個口罩,等我可以靚仔返少少。😛✌🏻😂

    回覆刪除