2019年8月3日 星期六

九龍寨城公園



各位網友好,

好耐都無上傳網誌,

好多網友都提醒我要更新一下,

今日就放一些早前到九龍寨城的相片,

同大家分享一下。








































                         
                                       其實相信好多網友都有去過這個公園,

                                所以在此都不作太多的介紹,

                                個人認為這個公園真的值得去行下。


                  

13 則留言:

  1. 我在新界長大,對於這些舊城風貌,似曾相識,缺乏新鮮感,當然在城巿長大的,卻有可觀性,值得一去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昔日嘅香港有很多鄉間風景可看,但隨社會的變遷,只能到這些地方才能回憶一下。

      刪除
  2. 我上次去行九龍城寨公園係1999年

    回覆刪除
    回覆
    1. 二十年的時間,係咪轉下眼就過左呢。

      刪除
  3. keep 著寫啦,一月一篇都好呀。 這裡我都未去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,謝謝好的到訪。
      妳回港時去行下都好架。

      刪除
  4. 你影相那日,天氣好好…難得的是香港仲有一處遊人不多的地方,而且環境古雅優美,真係唔錯……

    以後多啲寫blog,介紹我們多啲好去處……

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個公園都係網友介紹的,環境真的不錯,當天天氣真的很好,而且仲好熱添。

      刪除
  5. 等天氣冇咁熱時~行下公園咁幾好呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶埋月月去行下,吸收多d新鮮空氣都好架。

      刪除
  6. 好耐冇見喇,呢度自從讀中學之後我就冇去過……

    回覆刪除
  7. 娘家就在這公園附近。

    回覆刪除